Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Φτιάξτε Όμορφο Σώμα,

Best Summer Bodies,
Είναι 14 Ελληνίδες που διαθέτουν ζηλευτή σιλουέτα, έχοντας καταφέρει να «δαμάσουν» κάθε γευστικό πειρασμό με την κατάλληλη διατροφή, με μεγάλο σύμμαχό τους φυσικά την άσκηση και τη γυμναστική. Αποκαλύπτουν στο People τα μυστικά τους, τα οποία φυσικά και μας καλούν να υιοθετήσουμε.
ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

Γυμναστική που κάνει διαφορά!
Όλοι εμπιστεύονται τη 42άχρονη «Εθνική Γυμνάστρια»,
η οποία συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος σε ό,τι αφορά την άσκηση και τη διατροφή. Η Ελένη μας δίνει πολύτιμα τιπς και συμβουλές για να δούμε το σώμα μας να αλλάζει.
Η «ΑΠΟΛΥΤΗ» ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
«1 φορά την εβδομάδα αερόβια προπόνηση, 1 φορά προπόνηση για μυϊκή ενδυνάμωση και 1 φορά εναλλακτική γυμναστική (π.χ. ποδήλατο ή κάποιο σπορ). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά όσους γυμνάζονται, αλλά και αρχάριους. Επίσης, η συγκεκριμένη προπόνηση είναι ιδανική για να την ακολουθήσουν οι γυναίκες μετά την εγκυμοσύνη. Το μυστικό για να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης είναι να ξεκινήσεις αμέσως προπόνηση. Σε περίπτωση καισαρικής, όμως, αποφεύγουμε τους κοιλιακούς».
«Ο δικός μου αγαπημένος τρόπος εκγύμνασης είναι η power yoga.
Στα ντουλάπια της κουζίνας μου μπαίνουν όλες οι τροφές, αλλά τις καταναλώνουμε πάντα με μέτρο.
Προτείνω τα κόκκινα φρούτα, όπως φράουλες, φρούτα του δάσους, κεράσια, που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη αλλά και στις δίδυμες κόρες μου πήρα συνολικά 18 κιλά. Εκείνη την περίοδο προσπαθούσα να κρατηθώ, όμως συνήθως ξέφευγα.
Οι δικές μου “γουρουνιές” είναι το τσουρέκι και το παγωτό. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα τα καταναλώνω κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι το βράδυ, για να μεταβολίζονται καλύτερα. Στα παιδιά μου μαθαίνω να τρέφονται υγιεινά
και ποτέ να μην παραλείπουν το πρωινό».
ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Να βάλουμε στο διατροφολόγιό μας 5 γεύματα.
Να μην παραλείπουμε το πρωινό.
Να μην τρώμε βραδινό μετά τις 20.00.
Να πίνουμε χειμώνα-καλοκαίρι άφθονο νερό.
Να κάνουμε νηστικοί γυμναστική και έπειτα από μισή ώρα να τρώμε πρωινό.
ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ
Η δίαιτα & 
η άσκησή της!
Η 28άχρονη παρουσιάστρια πέρασε μεγάλες περιόδους πειραματιζόμενη 
με διαφορετικά είδη άσκησης. Ποτέ δεν είχε πρόβλημα, πέρα από το άγχος των συν-πλην τριών κιλών. Με την κατάλληλη διατροφή (που μας δίνει) και τη hot yoga βρήκε την ισορροπία της.
Ο Ίωνας Μάνγκος (φωτό), personal trainer hot yoga, λέει: 
«Η hot yoga δεν επιβαρύνει τους μυς. Έτσι, μπορείς να κάνεις κάθε μέρα, αλλά και τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές. Η hot yoga αποτοξινώνει το σώμα, ενισχύει την ελαστικότητα, ενδυναμώνει τους μυς, βοηθά στην καύση λίπους και την απώλεια βάρους και πάνω απ’ όλα είναι αγχολυτική».
ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ
«Τα χέρια μου ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα γραμμωμένα. Όμως, τα έχω δουλέψει περισσότερο τα τελευταία χρόνια με τη γυμναστική, αν και γενικά επιλέγω να κάνω ασκήσεις που γυμνάζουν συνολικά το σώμα, όπως yoga, pilates ή TRX».
ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΗ HOT YOGA!
«Hot yoga μπορεί να κάνει κανείς καθημερινά, γιατί οι περισσότερες ασκήσεις είναι αυτές της κλασικής yoga, με την προσθήκη της ζέστης, των 40oC δηλαδή μέσα στην αίθουσα. Αυτό αυξάνει πολύ την εφίδρωση και την αποτοξίνωση του οργανισμού, ενώ μειώνει την πιθανότητα τραυματισμών. Έχω δει μεγάλη διαφορά στην ευλυγισία μου» λέει η Νάντια στο People.
«Από μικρή θυμάμαι να έχω καλή σχέση με το σώμα μου, κάνοντας διαφορετικά αθλήματα: από μπαλέτο και ενόργανη, μέχρι χορό και yoga. Το καθένα από αυτά γυμνάζει διαφορετικά το σώμα, αλλά νομίζω ότι μεγάλη διαφορά είδα την περίοδο του Dancing With the Stars, με καθημερινές και πολύωρες προπονήσεις».
H δίαιτα της Νάντιας!
Ημέρα Α
1. 
Νιφάδες βρόμης με γάλα φρέσκο 
με 1,5% λιπαρά και Goji berries
2. 
Τοστ με μαύρο ψωμί, 2 φέτες χαμηλών λιπαρών και πιπεριές
3. 
Λαχανικά πράσινα, κοτόπουλο φιλέτο ή μπιφτέκι γαλοπούλας ή ψαρονέφρι ψητά. Λίγο ρύζι ή μακαρόνια
4. 
2 φρυγανιές σικάλεως με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών. Κεράσια, λίγα αμύγδαλα
5. 
Ντάκος με φέτα light, ντομάτα, ελιές, μυρωδικά (δυόσμο, ρίγανη)
6. 
1 ποτήρι γάλα με 1,5% λιπαρά
Ημέρα Β
1. 
Ομελέτα με 3 ασπράδια και έναν κρόκο, πιπεριές και μανιτάρια, λίγο λάδι, 1 φέτα κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, 1 φέτα ψωμί του τοστ. 
Ακτινίδιο
2. 
1 κουλούρι Θεσσαλονίκης με 1 φέτα τυρί και λίγα cranberries
3. 
Λίγο σολομό καπνιστό με φακόρυζο και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι. 
Φρέσκος χυμός πορτοκάλι
4. 
1 γιαούρτι 2%, λίγα αμύγδαλα, 
2 βερίκοκα ή 1 ροδάκινο
5. 
Αραβική πίτα, ψημένη με ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι, 
1 φέτα γαλοπούλα και μοτσαρέλα
6. 
1 ποτήρι γάλα με 1,5% λιπαρά
Ημέρα Γ
1. 
Παξιμάδι σικάλεως με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών. Ροδάκινο ή πεπόνι
2. 
Τοστ με μαύρο ψωμί, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και πιπεριές
3. 
Φιλέτο κοτόπουλο ή μοσχάρι ψητό 
με φασολάκια ή ψητή μελιτζάνα και παξιμάδι, 1 κ.σ. λάδι
4. 
Smoothie με γιαούρτι 2% στο μπλέντερ, γάλα με 2% λιπαρά και μπανάνα ή φράουλες. Λίγα φουντούκια
5. 
Σουβλάκι με αλάδωτη πίτα και 
2 καλαμάκια κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι, μαρούλι
6. 
1 ποτήρι γάλα με 2% λιπαρά
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΡΑΛΛΗ

Φυσικές Καμπύλες
Η 30χρονη ηθοποιός είναι αυτό που λέμε juicy κορίτσι. Με απόλυτα φυσικές και καλοσχηματισμένες καμπύλες, αισθάνεται υπερήφανη για το σώμα της.
«Ως έφηβη δεν είχα καμπύλες, ήμουν υπερβολικά αδύνατη. Μέχρι και τη Β’ Λυκείου φορούσα κολάν μέσα απ’ το παντελόνι, για να δείχνω πιο παχιά. Το στήθος το απέκτησα μέσα σε ένα καλοκαίρι –όχι, δεν πήγα σε κάποιο γιατρό, ήμουν μόλις 15 και απλά συνέβη– και δεν ένιωσα άβολα. Είχα ένα αθλητικό στιλ, που δεν επέτρεπε στα αγόρια να κοιτάνε σαν χαζά. Δεν πέρασα ποτέ φάση αγωνίας με τα κιλά. Μετά το σχολείο, αναθεώρησα και σκέφτηκα ότι είναι ευλογία να τρως ό,τι θέλεις και να μην παχαίνεις».
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ 
ΤΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑΣ
Τα κρεατικά και τα θαλασσινά συνοδεύονται πάντα από λαχανικά ή σαλάτα.
Αποφεύγει οποιοδήποτε γεύμα μετά τις 22.00.
Αν έχει κάποια φωτογράφηση και πρέπει να «στεγνώσει», αποφεύγει τροφές που πρήζουν, όπως τα λαχανικά, και πίνει πολύ νερό.
Δεν της αρέσει το «σαβουροφαγητό» 
(σ.σ. έτσι το αποκαλεί), χωρίς όμως διατροφικές υστερίες.
ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
«Σε μια τέτοια περίπτωση, θα μαγείρευα ταϊλανδέζικο, που είναι από τις αγαπημένες μου κουζίνες. Μια ωραία πράσινη σαλάτα με ρόδι, σόγια σος και παρμεζάνα και για κυρίως πιάτο noodles με γαρίδες και σάλτσα από γάλα καρύδας, κόκκινη πιπεριά, κάσιους και τσίλι. Trust me!».
ΝΤΟΡΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Δυνατά Άκρα!
Πολυάσχολη μαμά δύο αγοριών, η 33χρονη ηθοποιός διαθέτει πολύ γυμνασμένο σώμα με καλοσχηματισμένα χέρια και πόδια. «Δεν έχω συγκεκριμένο πρόγραμμα στη διατροφή μου, τρώω τα πάντα, από λίγο. Νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση, γιατί και δεν στερούμαι και δεν κουράζομαι με εξαντλητικές δίαιτες και είναι κάτι που με βοηθάει για να μην ξεφεύγω ποτέ από το κανονικό μου βάρος. Σε περιόδους που κουράζομαι πολύ κι έχω πολλές υποχρεώσεις, παίρνω πολυβιταμίνες και έξτρα βιταμίνη C».
Συμβουλές ΓΙΑ 
FIT ΣΙΛΟΥΕΤΑ!
Ασκήσου με οποιονδήποτε τρόπο σε κάνει να περνάς καλά.
Προτίμησε το περπάτημα από το αυτοκίνητο για τις μικρές αποστάσεις.
Πιες πολύ νερό και απόφυγε το αλκοόλ.
Κάνε πολλά μικρά γεύματα και απόφυγε τα τηγανητά
Μην αφήνεις την ψυχολογία σου να πέσει -και πέφτεις μετά στο φαγητό.
MΑΜΑΔΕΣ & FITNESS
«Το τρέξιμο που ρίχνουμε εμείς οι μαμάδες με τα παιδιά βοηθάει σίγουρα στο να κρατιόμαστε σε φόρμα. Κάποιες φορές, δεν προλαβαίνεις καν να φας σαν άνθρωπος. Παιδότοποι και παραλίες είναι τα καλύτερα μέρη γυμναστικής!» λέει η Ντορέττα που ήταν αθλήτρια του στίβου.
TIP ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
«Τα παιδιά μου δεν θέλω να στερούνται από τόσο μικρή ηλικία αυτές τις υπέροχες λιχουδιές που μπορεί να μην είναι ό,τι πιο υγιεινό, αλλά σαν παιδιά τις ζητούν κάποιες φορές. Τους έχω μάθει, όμως, να μην το παρακάνουν στις ποσότητες και, φυσικά, να τρώνε και όλα τα υπόλοιπα υγιεινά και θρεπτικά φαγητά. Όπως και η μαμά, λοιπόν, αν έχουν όρεξη για κάτι, το τρώνε, αλλά όχι σε μεγάλες ποσότητες».
ΜΑΝΤΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ

Sexy Mamma!
Η Μάντα Παπαδάκου, 42, πρώην μοντέλο και μαμά τριών παιδιών, εξακολουθεί να έχει σιλουέτα που κόβει την ανάσα, χωρίς να έχει ανάγκη από το «πινέλο » του photoshop!
«Στην πρώτη εγκυμοσύνη πήρα 15 κιλά, στη δεύτερη επίσης 15 και στην τρίτη 8,5 κιλά. Δεν αγχώθηκα ποτέ. Δεν είχα ενοχές και έτρωγα ό,τι ήθελα. Ήξερα τον εαυτό μου και ότι θα έχανα τα κιλά».
ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΑ
«Τα παιδιά τρελαίνονται για μακαρόνια και αντιπαθούν τα λαχανικά. Έτσι λοιπόν φροντίζω να “κρύβω” λαχανικά μέσα στα ζυμαρικά. Ψιλοκόβω μπρόκολο, ρόκα ή σπανάκι, προσθέτω φρέσκο σκόρδο, μαϊντανό και παρμεζάνα κι έτσι καμουφλαρισμένα τα τρώνε άνετα! Επιπλέον, αρέσει πολύ και στον άντρα μου».
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
«Η εγκυμοσύνη στη Σήλια ήταν ευχάριστη, συναρπαστική, εύκολη, αλλά με άγχος, καθώς ήταν η πρώτη. Έμεινα ξανά έγκυος όταν η Σήλια ήταν 9 μηνών. Εκείνο το μωρό το έχασα. Έτσι, όταν έμεινα έγκυος στον Τζόνι, φοβόμουν πολύ και το μόνο που ήθελα είναι να είναι υγιής. Είχα ζητήσει από το γιατρό να μη μου αποκαλύψει το φύλο του παιδιού, αλλά στις 22 εβδομάδες το είδα μόνη μου στο υπερηχογράφημα. Κι έπειτα, έμεινα έγκυος στη Λουκία, όταν ο Τζόνι ήταν 1 έτους. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους μας, αλλά ήταν μια τρομερά δύσκολη εγκυμοσύνη. Είχα ναυτία όλη μέρα. Έμεινα για πολύ καιρό στο κρεβάτι. Μετά τις εγκυμοσύνες έχασα τα κιλά εύκολα και γρήγορα, κάνοντας ισορροπημένη διατροφή, χωρίς ακρότητες και ήπια γυμναστική».
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS
Να τρως ό,τι θες, αλλά όχι σε σημείο κορεσμού!
Να προτιμάς φρούτα και λαχανικά και να αποφεύγεις το κρέας.
Να αποφεύγεις τα γλυκά. Αραιά και πού, βέβαια, μια βραδινή επιδρομή στη Nutella εγώ την επιτρέπω στον εαυτό μου!
Ειρήνη Παπαδοπούλου

Άψογοι Κοιλιακοί
Τα μυστικά άσκησης και διατροφής της 28άχρονης τραγουδίστριας, η οποία έχει ένα από τα πιο καλλίγραμμα σώματα, χωρίς να περνάει πολλές ώρες στο γυμναστήριο.
«Είμαι πολύ τυχερή, γιατί μπορεί να φαίνεται πολύ γραμμωμένο το σώμα μου, όμως δεν γυμνάζομαι πάνω από 2 φορές την εβδομάδα. Έτσι είναι το καλούπι μου» παραδέχεται. «Πριν από δύο χρόνια γυμναζόμουν λίγο παραπάνω και το σώμα μου απέκτησε πιο “αντρική” μορφή και δεν μου άρεσε, καθώς προτιμώ τα θηλυκά σώματα» εξηγεί. Η Ειρήνη μικρή έπαιζε handball γιατί της άρεσε. Πλέον παρακολουθεί ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο, ενώ το καλοκαίρι προτιμά το beach volley.
Πώς θα «στεγνώσεις»
«Μέχρι τώρα πίστευα πως το σπιτικό φαγητό είναι το καλύτερο για να 
έχεις ένα καλό σώμα. Όμως, τα δύο τελευταία χρόνια συνειδητοποίησα πως, πέρα από την ποιότητα της τροφής, πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν 
οι σωστοί συνδυασμοί. Όταν λοιπόν θέλω να “στεγνώσω” πριν από ένα κλιπ, για παράδειγμα, δεν μπορώ να τρώω φαγητό που έχει σάλτσες ή συνδυάζει πολλές διατροφικές ομάδες μαζί και είμαι πιστή στο συνδυασμό στεγνής πρωτεΐνης (όπως άπαχο κοτόπουλο ή ψάρι) μαζί με σαλάτα, χωρίς αυτό να συνδυάζεται με 
ψωμί, τυρί ή άλλα συνοδευτικά. 
Αυτός ο συνδυασμός είναι πάντα αποτελεσματικός για να “στεγνώσεις” άμεσα» εξηγεί η Ειρήνη.
Μυστικά διατροφής
Τρώω όλες τις τροφές, απλά αποφεύγω τα τηγανητά, τα αναψυκτικά και το αλάτι.
Από γλυκά τρώω παγωτό και σουφλέ σοκολάτας, ποτέ όμως σε υπερβολική ποσότητα.
Τρώω μόνο ανεπεξέργαστους υδατάνθρακες (ψωμί ή μακαρόνια ολικής αλέσεως), ειδικά όταν νιώθω πως χρειάζομαι ενέργεια.
Φροντίζω να παίρνω πάντα σπιτικό φαγητό σε ταπεράκι, για να ξέρω τα υλικά του.
Η μεγαλύτερή μου γουρουνιά είναι όταν στις περιοδείες υποκύπτω στα burgers.
Στην τσάντα μου έχω πάντα κάτι υγιεινό σε περίπτωση που πεινάσω: μπάρες δημητριακών, ανάλατους ξηρούς καρπούς και παστέλι.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ
Αναδημοσιευσα Απο Πρωτο θεμα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου